تور باکو نوروز 99 با بیسان گشت :
نوشته شده توسط : محبوبه

تور باکو نوروز 99 با بیسان گشت :

یکی از مهمترین زمان های سفر در بین گردشگران ایرانی در ایام نوروز می باشد چرا که در کل کشورتعطیلی رسمی می باشد و بهترین فرصت برای سفر خواهد بود . شرکت بیسان گشت مهر مفتخر است که تور های نوروزی را هر ساله به بهترین نحو برای مسافران خود به اجرا در می آورد . یکی از مسیر های مهمی که مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند کشور آذربایجان و پایتخت آن باکو می باشد . شهر باکو یکی از شهر های مدرن و در حال پیشرفت در فاصله سه ساعت از مرز آستارا قرار گرفته و همین امر باعث افزایش مسافران به صورت زمینی و هوایی به باکو می باشد .

شرکت بیسان گشت مهر  تور باکو نوروز 99  را به صورت زمینی در سه گروه 50 نفره برگزار می کند . البته ناگفته نماند که تور های مختلف دیگری نیز کارگزار مستقیم می باشد و تور های فوق العاده با کامل ترین خدمات را مانند تور استانبول  به مسافران خود ارایه می نماید . گفتنیست مسافران عزیز می توانند جهت رزرو تور های مختلف در ایام نوروز 99 با شماره مستقیم شرکت به شماره 02166538061 تماس گرفته و یا با ورود به وب سایت رسمی bisungasht.com تور های نوروزی خود را با بهترین و کامل ترین خدمات خریداری نمایید .

 

سفر به باکو :

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان شهری ساحلی و در کنار سواحل دریای خزر قرار دارد . این شهر زیبا در منطقه قفقاز قرار دارد ، منطقه ای سردسیر با بارش های فراوران . اما با آغاز نوروز از شدت سرما و حجم بارش ها  کاسته می شود . همین امر باعث افزایش سفر های نوروزی به باکو می گردد. تور باکو  در ایام نوروز متقاضیان فراوانی پیدا می کند . با توجه به این که شهر باکو تلفیقی از باکوی تاریخی و باکوی مدرن میباشد مسافران و گردشگران فراوانی به این شهر زیبا سفر می کنند . نوروز در باکو حال و هوای فوق العاده ای دارد . علاوه بر این که طبیعت جامه ای نو بر تن می کند مردمان باکو نیز برای سال جدید شمسی برنامه های مختلفی دارند . جالب است بدانید مردمان باکو همانند ما ایرانی ها سنت های نوروز را اجرا می کنند و می توان از این نظر احساس کرد در شهر های ایران قرار دارید .

تور گرجستان

تور وان

 

بخش های مدرن باکو :

باکو شهری بسیار مدرن با سازه های فوق العاده ای می باشد که برخی از سازه های آن همانند مرکز فرهنگی حیدر علی اف ، برج های شعله ، بولووار باکو همه و همه بخش های شناخته شده باکو می باشند که هر مسافری که به باکو سفر میکند دیدن از این مکان ها را جز برنامه خود قرار می دهد . یکی از خیابان های معروف باکو که در بخش باکوی مدرن باکو قرار دارد خیابان تارگووی باکو می باشد . خیابان تارگووی یکی از خیابان های لاکچری باکو می باشد که در ان انواع برند های معروف دنیا قرار دارد و بهترین مکان برای خرید بهترین برند ها برای خود و سوغاتی برای دوستان و خانواده می باشد . شهر باکو در چند سال اخیر با سرعت زیادی در جهت مدرن شدن به پیش رفته و در حال حاضر جز شهر های به روز و مدرن اروپا به حساب می آید .

تور زمینی باکو

بخش های تاریخی باکو :

شهر باکو با توجه به این که این روز ها سخننان فراوانی از مدرن بودنش بر سر زبان ها است و سازه های فوق العاده ای را در خود جای داده که در سطح اروپا جز سازه های برتر به حساب می آید ، بخش های تاریخی خود را حفظ کرده و همین امر باعث شده هر گروه و با هر سلیقه ای از گردشگران را به سمت خود جذب کند . یکی از مهم ترین بخش های تاریخی شهر باکو ، ایچری شهر باکو می باشد که با وجود زیبایی خاصی که دارد نمایی از گذشته باکو می باشد .





:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: